Lista zgłoszonych osób - WRS 2014-2018
1. W terminie 7 dni od daty opublikowania niniejszej listy, środowiska senioralne mogą głosować na dwóch kandydatów, przy czym wybór kandydatów na członków Rady Seniorów winien zostać potwierdzony podpisami osób upoważnionych do reprezentowania środowisk senioralnych. Głosy, które wpłyną po terminie określonym w pkt. 1 lub nie będą podpisane przez osoby upoważnione, nie zostaną uwzględnione.
2. Głosowanie na członków Wrocławskiej Rady Seniorów należy dokonać na formularzu do głosowania, stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia, poprzez dostarczenie do Sekretariatu Wrocławskiego Centrum Rozwoju Społecznego pok. 214, pl. Dominikański 6, 50-159 Wrocław z dopiskiem „Głosowanie na członków Wrocławskiej Rady Seniorów".
3. Wynik głosowania, o którym mowa w pkt. 6, ustala powołana przez Prezydenta Wrocławia komisja złożona z dwóch przedstawicieli Prezydenta, jednego przedstawiciela Rady Miejskiej Wrocławia i jednego przedstawiciela środowisk senioralnych.
4. Do Rady Seniorów wchodzi osiem osób, które uzyskały największą ilość głosów. W przypadku równej ilości głosów decyduje losowanie.
5. Wyniki głosowania uwzględniające ilość głosów uzyskanych przez poszczególnych kandydatów oraz informacja o osobach, które zostały wybrane do Wrocławskiej Rady Seniorów, Prezydent ogłasza na stronie internetowej Urzędu Miejskiego Wrocławia i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia w terminie 7 dni od dnia zakończenia głosowania.
6. Uwagi dotyczące przebiegu głosowania można zgłaszać do Prezydenta w terminie 3 dni od dnia zakończenia głosowania.
Lista kandydatów w załączniku.